wtorek, 3 lipca 2012

Karolajn



Wakacje, a ja oczywiście przeziębiona. Męczę się z katarem i  bólem gardła . Przyjaciółka pokazała mi fajny sposób na pomalowanie paznokci tzw. water nails! Mimo że dużo lakieru się zużywa na pomalowanie wszystkich paznokci to postanowiłam spróbować :D Efekt jest bardzo fajny. Jestem ciekawa czy wyjdzie mi ten eksperyment! Ale najpierw muszę dokupić parę lakierów :D

A co do dzisiejszych zdjęć to są one z moją chrześniaczką Karolinką która w ubiegłą sobotę ukończyła 2 latka :)






4 komentarze:

ROXANNE pisze...

przepiękny dzieciaszek!A Ty się wychoruj jak najszybciej bo nie mogę się już doczekać naszych sesji!!:):*

OdysejaModowa pisze...

ślicznie wyglądasz;)genialne zdjęcia i słodki dzieciak! Zapraszamy do wzięcia udziału w rozdaniu na naszym blogu!

Anetaa pisze...

ale słodziak ;D
ty również ślicznie wyglądasz :)

Karolcia pisze...

ale świetna niunia :) i w dodatku moja imienniczka :)
świetnie wyglądasz kochana :)
p.s.
dziekuje za odwiedziny i milusiński komentarz :)
zapraszam częsciej do siebie :) będzie mi bardzo miło
Buziaczki

+ obserwuję :)